Onze dienstverlening

De basis van ons werk is dat we je organisatie behulpzaam zijn met verzekeringen. We bemiddelen bij de totstandkoming van die verzekeringen en gedurende de gehele looptijd zijn we jullie aanspreekpunt en adviseur. In geval van schade verzorgen we de schadeafhandeling en behartigen we jullie belangen.

Maar desgewenst gaan we verder. Als je ervoor kiest om een integrale risico-inventarisatie door ons te laten verrichten richt onze dienstverlening zich niet alleen meer op de risico’s die jullie bij ons hebben ondergebracht, maar begeleiden we jullie bij het in de hand houden van alle risico’s. In dat geval kun je van ons verwachten dat we vanuit een breder perspectief met je meedenken, adviseren en begeleiden.

Gedurende die samenwerking is het uiteraard nodig dat jullie ons tijdig informeren als er zaken spelen of veranderen. Zo kunnen wij bijvoorbeeld weinig voor je betekenen als er op jullie nieuwe adres is ingebroken, als  je ons van te voren niet hebt doorgegeven dat je verhuist bent. Het kan natuurlijk voorkomend dat je twijfelt of iets belangrijk genoeg is om aan ons door te geven. Bij twijfel verzoeken we je ons gewoon te informeren. Liever tien keer voor niets dan één keer te weinig.

Periodiek mailen we je een vragenformulier als extra check om na te gaan of alles not up-to-date is. Zo kunnen we op elk moment jullie belangen behartigen en veilig stellen.

We kunnen op twee manieren voor jullie aan het werk:

1. Op basis van provisie

Vaak krijgen wij van de verzekeraars/assuradeuren, waarbij de verzekering gesloten wordt, een provisie.

Dit provisieniveau is mede afhankelijk van het soort verzekering en ligt meestal zo tussen de zeven en twintig procent van de netto premie. Als klant weet je hierdoor waar je aan toe bent en wordt je niet geconfronteerd met extra kosten. Wij lopen in dat geval dus het risico, bijvoorbeeld bij de afhandeling van een ingewikkelde schade die ons veel tijd kost.
 

2. Op basis van uurtarief

In bepaalde gevallen, dat zien we bijvoorbeeld wel eens bij grotere maar ook bij juist hele kleine organisaties, past het beter om te werken op uurtarief. Juist voor grotere organisaties kan dit voordeliger uitvallen. En voor kleinere, of “complexe” organisaties is het soms de enige manier om structureel te kunnen helpen zonder dat we daarbij structureel verlies draaien. Onze drijfveer is altijd om een evenwichtige dienstverlening tegen een faire prijs te leveren. Een combinatie van deze twee verdienmodellen is ook mogelijk.

Van te voren geven we je aan welk verdienmodel we je willen aanbieden en het meest passend vinden. Gaandeweg onze samenwerking kunnen we altijd in goed overleg en gebaseerd op wederzijdse belangen hierover nieuwe afspraken maken.
 

Dienstverleningsdocument

Voor de volledige omschrijving van onze dienstverlening, wat je van ons kan verwachten en wat wij van jou verwachten verwijzen we je graag naar ons Dienstverleningsdocument (XXX link naar 2 C.)

(XXX uitleggen op die pagina dat dit de "leveringsvoorwaarden" van financiële dienstverleners zijn)

Wil je met ons overleggen, of een vrijblijvende offerte? Bel ons of vul het contactformulier in. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op  >>Contactformulier zakelijk.

—————————————————————————-
>>Contactformulier voor offerte of overleg

>>Terug naar overzicht overzicht Zakelijke dienstverlening
 

Delen: